29 september 2023  Open Dagen zijn van start.

Geplaatst op 29 september 2023 • 8:43 • NieuwsClubnieuws

Open Dagen zijn van start.

Foto’s: Gerard Beekmans

Op zaterdag 23 september was de eerste van de 6 open dagen waar jongens en meisjes kennis kunnen maken met voetbal en onze vereniging. Het was druk op en rond het hoofdveld. Ruim 40 jongens en meisjes deden verschillende oefeningen. Er werd gedribbeld, gekopt , geschoten en regelmatig gescoord. Langs de lijn genoten de ouders, broertjes, zusjes, vriendjes, opa’s en oma’s van alle activiteiten. Na afloop was er voor alle kinderen een welverdiend bekertje fris en Blauw Geel ’38/JUMBO hoopt van harte dat er de komende zaterdagen wederom veel voetballiefhebbers aanwezig zullen zijn. De kinderen worden steeds verwacht om 09.45 uur en de training begint om 10.00 uur. Er wordt gevoetbald op veld 1 en de kinderen kunnen zich omkleden in het kleedlokaal onder de tribune. En ben je nog niet geweest: hartelijk welkom op komende zaterdagen: 30 september, 7 oktober, 28 oktober, 4 November en 11 November.

Deze Open Dagen zijn gratis, pas na de Open Dagen  hoeft er definitief beslist te worden of de kinderen lid willen worden van onze vereniging.

Wanneer er vragen of opmerkingen zijn mail dan naar:

groepsleider-meisjes@blauwgeel.nl

Ronald Swevels