In 2016 organiseert Blauw Geel ’38 weer een Pupillenkamp in de eerste week van de zomervakantie: van zondagmiddag 24 juli tot en met vrijdagavond 29 juli 2016. Het Pupillenkamp wordt georganiseerd voor in totaal 56 jongens en meiden die in een D- of E-team van Blauw Geel voetballen. Heb jij ook wel zin in een leuke week vol voetbal? Schrijf je dan in! Twijfel je nog of weet je niet goed wat je moet verwachten van het Pupillenkamp? Kijk dan op onze website! www.blauwgeel.nl/pupillenkamp
De inschrijvingen zijn op zaterdag 20 februari 2016 van 15.00 uur tot 15.30 uur in de business club van Blauw Geel ’38. Zorg dat je op tijd bent, want we weten van vorige jaren dat je op tijd aanwezig moet zijn om een van de 56 gelukkigen te zijn! Iedere speler schrijft zich individueel in door middel van een inschrijfformulier. Dit formulier zal worden uitgedeeld aan een volwassen begeleider van de pupil. Het is dus de bedoeling dat je niet alleen naar de business club komt, maar samen met je vader of moeder, of een andere volwassene. Een volwassene schrijft in principe slechts één speler in, tenzij een ouder natuurlijk twee kinderen heeft die allebei mee willen op kamp.
Als je dat fijn vindt, kun je het inschrijfformulier al thuis invullen! Op de website van het Pupillenkamp is namelijk nu al het inschrijfformulier te downloaden. Je volwassen begeleider en jij nemen het uitgeprinte en ingevulde formulier dan mee naar de business club op 20 februari. Maar, ieder krijgt nog steeds zijn eigen “nummer” qua volgorde van binnenkomst in de business club, ongeacht of je nu het formulier al bij je hebt óf dit juist nog moet krijgen van de kampstaf.
Nadat 56 spelers zich hebben ingeschreven, zijn alle plekken gevuld. De overige inschrijvers worden daarna op een reservelijst geplaatst, voor het geval iemand onverhoopt uitvalt voorafgaande aan het kamp (of tijdens het kamp). De laatste jaren is gebleken dat de groep fanatiekelingen steeds groter wordt en mensen al vroeg aanwezig zijn bij Blauw Geel ’38. Dit zorgt er soms voor dat mensen “maar weer omdraaien omdat het vast al vol zit”. Schrijf je alsjeblieft toch in; ook afgelopen jaar is gebleken dat er een flink aantal voortijdige afmeldingen is geweest waardoor er plekken vrij kwamen!
Afgelopen jaar is voor het eerst een grote groep meiden mee geweest op ons Pupillenkamp. Ook in 2016 is de verwachting dat er weer een grote groep enthousiaste meiden mee zal gaan. Om praktische redenen in het kampgebouw moeten we hier enkele beperkingen aan toe gaan voegen, zodat we ieders privacy kunnen blijven respecteren. We kunnen maar een maximum van 2 meiden per team herbergen op onze kamplocatie. Dit wil zeggen dat er 16 meiden en 40 jongens mee kunnen op kamp! Als we dit aantal meiden niet halen, zullen deze plekken worden ingevuld door extra jongens. Wanneer meer dan 16 meiden zich aanmelden, zullen we hier een aparte reservelijst voor hanteren.
Wij als kampstaf zetten ons ieder jaar in om er een geweldige kampweek van te maken voor de kinderen. We vinden het daarom erg vervelend om te merken dat er steeds meer kinderen tijdens de kampweek al worden opgehaald, vanwege andere vakantieplannen. Een belangrijke dag is namelijk vrijdag! De dag waar er nog volop gestreden wordt om de finaleplekken en de dag waarin de individuele klassementen worden bepaald. Wanneer een kind vroegtijdig opgehaald wordt, wordt hier vaak een compleet team mee benadeeld. Wij doen dus een dringend beroep aan ouders om kinderen te laten genieten van de volledige week en ze die laatste dag ook nog mee te laten spelen.
Door zich in te schrijven geeft een kampspeler aan dat hij/zij de volledige kampweek aanwezig zal zijn, vanaf de reguliere starttijd op zondag tot en met de reguliere eindtijd op vrijdag. Op het moment dat een kind toch eerder wordt opgehaald vanwege andere vakantieplannen, zijn wij genoodzaakt het kind bij een volgende inschrijving automatisch op de reservelijst te zetten.
Tot slot: de kosten voor het Pupillenkamp zijn € 65,00 p.p. We vinden het fijn als iedereen dit bedrag al bij de inschrijvingen contant betaalt, bij voorkeur gepast. Hopelijk is het zo allemaal duidelijk. Bij vragen stuur je gerust een e-mail naar ons adres pupillenkamp@gmail.com. Tot op 20 februari!
Namens de kampstaf,
Robbert Mols en Pim Keurlings
Array